Customer innovation

Terug
Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie
€ 34,99
Ingenaaid boek
Pagina's : 282
Uitgegeven bij Lannoo Campus

isbn : 9789401458795

Niet op voorraad

Nog niet verschenen, u kunt dit boek reserveren

Beschrijving

Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt. Succesvolle organisaties scannen voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn.

Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.

Detail product

Door (auteur) :Marion Debruyne, Koen Tackx
Taal : Nederlands

facebook Pantheon

 

info@pantheonboekhandel.nl
__________________________


binnen 1 dag

Als u boeken bij Pantheon bestelt, zijn deze er doorgaans al de volgende dag. Uiteraard kunt u via onze Libris website uw boeken ook thuis laten bezorgen, Ook dan heeft u ze de volgende dag in huis. We rekenen geen verzendkosten bij bestellingen boven de €15,-

kookboek top 12 

           

Bzoek de boek zoekengine